14a Tonyinada, 2019

14a Tonyinada, 2019 XX Jornades gastronómiques de la tonyina a l’Hospitalet de l’Infant

Amb la celebració de la Tonyinada 2019, s’inauguraran el diumenge 19 de maig les XX Jornades de la Tonyina a l’Hospitalet de l’Infant.

Els assistents a aquesta jornada gastronòmica, prevista a partir de les 11 hores, a la Plaça Catalunya, podran tastar les “tonyi-tapes” elaborades pels restauradors que prendran part en aquesta edició de les jornades, per un preu de 2 euros.

A més, hi haurà actuacions musicals, tallers infantils gratuïts i sortejos. En un dels tallers, els nens i nenes podran cuinar-se unes mini clotxes de tonyina. I, com a novetat, també s’hi vendran mini clotxes «solidàries», en benefici de la Fundació el Somni dels Nens, una entitat que dóna suport als nens que pateixen càncer o altres malalties cròniques i greus i a les seves famílies.

El temps
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
Tivissa
Pratdip

Comparteix