XVI Jornades de la Tonyina
Del 31 de maig al 14 de juny se celebraran les XVI Jornades de la Tonyina, organitzades per l’Àrea de Turisme de l’Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant. Durant aquests dies, un total de 12 de bars i restaurants prepararan menús amb la tonyina com a ingredient protagonista.
D’aquests 12 establiments, 9 són de l’Hospitalet de l’Infant (Restaurant La Sal Grossa, Llesqueria El Porró, Restaurant El Solomillo, Restaurant El Pescador, Hotel Sancho Restaurant, Restaurant Topolino, Restaurant Nàutic, Restaurant Taberna Nevada i Bar-Cerveceria El Rullo); 1 de l'Almadrava (Restaurant La Masia); 1 de Masboquera (Restaurant El Rebost de la Nuri) i 1 de Pratdip (Restaurant La Cuina d’en Carlos). Com l’any passat, a 7 dels establiments participants s’hi oferiran, a més, “tonyi-tapes”, és a dir, tapes elaborades amb tonyina per un preu de 2,5 euros amb beguda inclosa. A l’acte d’inauguració de les jornades, la X Diada de la Tonyina, prevista per al diumenge 31 de maig, a partir de les 12 hores, a la Pl. Catalunya de l’Hospitalet de l’Infant, els assistents hi podran tastar les tonyi-tapes fetes per tots els restauradors que prenen part en aquestes jornades, també per un preu de 2,5 euros amb beguda inclosa.
Per amenitzar la jornada hi haurà un espectacle amb ambientació musical. Un altre dels atractius de les XVI Jornades de la Tonyina és que aquells que tastin els menús gastronòmics de les jornades podran participar en el sorteig de 20 sopars per a 2 persones, 10 entrades a PortAventura, 1 Aquatonic per a 2 i 1 Tunatour també per a 2 persones.